פינדרוס: "בקואליציה צריך פחות לדבר ויותר לבצע"

אסתי פלד No Comments on פינדרוס: "בקואליציה צריך פחות לדבר ויותר לבצע"

ח"כ יצחק פינדרוס במהדורה המרכזית: "הפחד שלהם שמחר בבוקר תהיה מדינת הלכה אינו מוצדק. אבל אני מבין מאיפה זה נובע כשרואים את הפריחה של העולם התורני, הדתי והמסורתי"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על החקיקה המשפטית. "אנחנו צריכים להיות מודעים לזה שיש פה מאבק אמיתי וצריך לדאוג הרפורמה המשפטית תעבור כמה שיותר מהר. הם מבינים שעלינו על השיטה שבה הם השתמשו נגדנו כל השנים. בקואליציה צריך פחות לדבר ויותר לבצע". 

עם זאת, הוא הוסיף: "אבל צריך להרגיע את הציבור, איננו הולכים לפגוע באף אחד אלא לבנות מנגנון הגנה על המסורת". על הדיון בוועדה: "אנחנו צריכים לפעול לפי הכללים ולא ליפול על הפרוצדורה".

לדבריו "הפחד שלהם שמחר בבוקר תהיה מדינת הלכה אינו מוצדק. אבל אני מבין מאיפה זה נובע כשרואים את הפריחה של העולם התורני, הדתי והמסורתי. עד היום הם הרגישו שהיועמ"שים תיאורטית הגנו עליהם והם אכן ניסו לכרסם בסטטוס קוו בדרכים האלה. אבל ברגע שאין להם את זה הם מרגישים שלקחת להם את התקווה האחרונה".

על ביטול המס על השתיה המתוקה: "הדרך להוריד את הציבור משתיה מתוקה היא לא בדרך שזה נעשה. זה העלה את המחיר גם על המים המינרליים וגם על הדיאט".



0 תגובות